”Itse-tehtyä puffet-jäätelöä 🍨 😋 Itse-tehty jäätelö on todella hyvää ja helppoa tehdä! Tätä versioita voit muokata omien makumieltymystesi mukaan ja käyttää mitä tahansa karkkeja ja kastikkeita. Tosin, tämä kombo…
”Mmm… itse tehtyä glögin makuista marmeladia! Marmeladin tekeminen on itse asiassa melko simppeliä, vaikeinta on odottaminen 😁”…


